Opstartfabriek Masterclasses
Opstartfabriek Masterclasses
Masterclass
Succesvol pitchen & presenteren!
Hoe breng jij jezelf en je bedrijf korter en krachtiger over de bühne?
Kort overzicht
Doelgroep: Iedereen die zijn ideeën beter wil presenteren
Aantal deelnemers: ca. 15 man
Vorm: interactieve masterclass
Duur: ca. 90 minuten
Datum: donderdagmiddag 21 maart 2019
Kosten: € 85,- (ex. BTW) tot 1 maart, daarna € 100,- ex.
Locatie: Wijnhaven 36, 3011 WS Rotterdam
Jezelf succesvol kunnen profileren leidt tot meer persoonlijke impact, resultaat en meer nieuwe, en waardevollere contacten. Iedere ondernemer zet door deze Masterclass een grote stap naar z’n persoonlijke top.
Uitgebreide omschrijving
De Masterclass die ongeveer ong. 90 minuten duurt, bestaat uit veel interactie, talloze waardevolle direct toepasbare ‘praktijktips & tricks’ en bestaat uit de volgende onderdelen:
De Masterclass Succesvol pitchen en presenteren maakt de unieke en onderscheidende punten van jou en jouw product of dienst vlijmscherp. Je wordt getraind om dit te verwerken in een pakkende persoonlijke pitch & presentatie.
Na deze Masterclass
Masterclass
Storytelling / Storycreation
Storytelling als powertool voor kleine en middelgrote ondernemingen.
Kort overzicht
Doelgroep: Ondernemers en ZZP-ers
Aantal deelnemers: 15- 20 man
Vorm: interactieve Masterclass
Duur: ca 3 uur
Datum: maart / april 2019
Kosten: 135,-
Locatie: nader te bepalen (Rotterdam)
De masterclass is geschikt voor iedereen die wil weten hoe goede verhalen in elkaar steken. Want storytelling/creation kan een waanzinnige tool zijn om het verhaal van je onderneming of product heel krachtig over te brengen op je doelgroep: een verhaal dat persoonlijk is blijft hangen.
Storytelling vormt daarmee de basis voor je verdere (online) marketing.
Uitgebreide omschrijving
Kan Storytelling ook een powertool zijn voor kleine en middelgrote ondernemingen?
Storytelling is hot. Naast dat megabedrijven als Netflix en HBO miljarden binnenhalen door de exploitatie van verhalen is inmiddels duidelijk dat ook voor het ‘normale’ bedrijfsleven Storytelling een behoorlijk krachtig wapen kan zijn in de strijd om de consument.
Maar zonder Storycreation geen Storytelling…
In de Masterclass neemt verhalenmaker en verhalenondernemer Patz van der Sloot je mee op reis door het land van verhaalcreatie.Aan de hand van vele voorbeelden uit de internationale film-, theater- en boekenwereld legt Patz je niet alleen het verschil uit tussen goede en minder goede verhalen, in het tweede gedeelte gaan we aan de hand van voorbeelden uit Patz eigen – voormalige- onderneming CircusPatz samen in gesprek hoe je Storytelling en Storycreation daadwerkelijk in je eigen onderneming zou kunnen toepassen
– – –
Patz van der Sloot (Delft, 1964) ontwikkelde de afgelopen jaren een oeuvre aan jeugd- en kinderboeken en I.P’s/verhaalmerken. Sommige verschenen onder het label CircusPatz, andere kwamen uit onder zijn eigen naam of onder een pseudoniem. Zijn manier van werken is uniek in Nederland; in de meeste gevallen ontwikkelt Patz verhaalconcepten en verhaaloutlines en werkt waar nodig samen met auteurs om het verhaal uit te werken. In 2009 schreef Patz onder het pseudoniem Acke Vaerle zelf ‘De Buitengewoon Opmerkelijke Dagboeken van Gregor Groentestein’ en verkocht hiervan in 2013 de internationale filmrechten. Inmiddels heeft Patz ook zelf de afslag richting film en televisie gemaakt en is hij naast zijn boek- en I.P’s werk ook betrokken als verhaalconcept-ontwikkelaar en scriptschrijver bij meerdere tv-en filmproducties in binnen- en buitenland.
Na een carrière als art director en creative director in de reclame begon van der Sloot in 2007 het ‘Verhalen*laboratorium CircusPatz‘, een exclusief kinderboeken en speelgoedlabel. Inmiddels ontwikkelt Patz ook in opdracht van derden, in samenwerking met andere verhalenmakers en onder zijn eigen naam zijn verhalen.
Patz heeft in de afgelopen jaren een netwerk van verhaalprofessionals opgebouwd. Verhalenmakers, auteurs, vormgevers, illustratoren, productontwikkelaars, animatoren en producenten staan klaar om Patz op free-lance basis bij te staan.
Aan de hand van vele voorbeelden uit de internationale film-, theater- en boekenwereld legt Patz in het eerste deel uit wat het verschil is tussen goede en minder goede verhalen.
In het tweede gedeelte gaan we aan de hand van voorbeelden uit Patz eigen – voormalige- onderneming CircusPatz en jouw eigen ideeën samen in gesprek hoe je Storytelling en Storycreation in je eigen onderneming praktisch zou kunnen toepassen.
Kortom, een inspirerende Masterclass vol praktische en nieuwe inzichten.
Workshop
Praktische Online Marketing
Je doelgroep Aantrekken, Behouden en laten Converteren
IN VOORBEREIDING
Masterclass
Sustainable futures
Hoe kan jij met jouw bedrijf waarde toevoegen aan ons ecosysteem?
IN VOORBEREIDING